Sidlista

fredag 11 oktober 2013

En sommardag på zoo

Nu tänker jag visa en layout som jag gjort om när jag var på zoo i somras med min pappa och syster. Det är min syster som haft äran att hålla kameran under hela dagen och detta var den enda bild där man kunde se både mig och min pappa på. Även om mitt huvud inte riktigt fick vara med :)


Layouten har jag gjort på ett papper i från bazzill som jag "smutsat till" med hjälp av Distress Ink och en stencil från TCW som heter Granma's Doily. Bakom fotot har jag satt papper ifrån Primas kollektion Lyric som jag stansat kanterna med en stans från Martha Stewart som heter Doily Lace


 Fjärilarna är utklippta ifrån pappret Prelude och sedan har jag dekorerat med cherry blossoms och sprocket gears ifrån Tim Holtz.


 Längs med har jag satt ett band ifrån Prima och använt mig av större blommor, även dessa ifrån Prima, har även lagt stickles på vissa blommor för att få det lite glittrigt och fint.

0 kommentarer: