Sidlista

måndag 14 oktober 2013

Allstar

Idag bjuder jag på en Layout på min minsting som gått på fotbollsskola detta år. Det är knattefotboll och ledarna har verkligen anpassat lektionen med blandad bollek och små övningar. Jag har använt Primas kollektion Allstar som har sporttema för hela slanten.

 Basen är ett cardstock och på det satte jag på det tuffa pappret D-Fence.  Flera olika stenciler lekte jag loss med för att rama in fotografiet bättre. Jag duttade med en borste i svart akrylfärg och tryckte lätt på olika ställen. En del av en snygg vimpel syns bakom fotot. Det är från pappret Victory Banners.

 Snygga chipboards och brads från samma kollektion blev snyggt. Maffiga, som alltid, blommor från Prima. Den röda har jag skalat ner lite. De fina vildrosorna finns i storpack i shoppen.
 Mera blommor och stickers av olika slag. De är även de från Allstar.

Hoppas på en fin höstvecka. Tack för ditt besök,









1 kommentarer: