Sidlista

lördag 26 september 2009

En byrå för den pyssliga

Ni vet alla de där småsakerna man har som ligger och dräller: band- och spetsstumpar som är för korta att hängas på bandhängaren på väggen, nålar, trådrullar som inte får plats i trådrullehållaren (jodå, det har jag en, kombinerad nåldyna och trådrullehållare), knappar, spännen och annat smått och gott. Jag har massa sånt, och jag har massa olika ställen jag förvarar dessa, bland annat ett tvåvåningskakfat för allt möjligt, en stor glasburk för udda blommor och en stor blomvas för bandstumpar. Och nu har jag även en liten minibyrå att förvara småsaker i.

Jag har klätt in hela byrån med pappret Tudor Rose, från Graphic 45 Renaissance Faire, och sen sandpapprade jag kanterna lite lätt för att försöka få en lite sliten look. Jag har dekorerat med en tag från samma pappersserie, samt vackra blå rosor. Och så lite av de sakerna byrån är tänkt att förvara, så att man ser vad som kan tänkas finnas i.

//DT Jenny

0 kommentarer: