Sidlista

tisdag 22 september 2009

G45 Renaissance Faire

Och så kom de då, äntligen, de underbara papprena från Graphic 45, och jag fick mitt första efterlängtade DT-paket till brädden fyllt av ljuvligheter. Vem kan motstå Renaissance Faire? Och vem kan motstå att busa till det lite med Mona Lisa? Inte jag...

Renässanskonst i all ära, men jag hänger mycket hellre bilder på min lilla Agnes på väggarna, så det fick bli en layout om det. Hon är vårt vackraste konstverk, så släng dig i väggen Mona Lisa.

Jag har använt papper, ramar och tags från Renaissance Faire, som du hittar här i butiken, och dekorerat med ljuvlig spets och underbara Cherry Blossoms och en vacker Baroque Bloom, allt från Prima. Alfabetet är från Pink Paislee, och där hittar du även de glittriga "spröten" som sticker ut lite här och var.

Och hittade du Mona Lisa-buset? Här är en liten detaljbild om du inte såg det på stora bilden ;)

Jag återgår till min hög med Graphic 45-papper och återkommer inom kort med mer Renaissance Faire.

// DT Jenny

0 kommentarer: