Sidlista

söndag 24 januari 2010

Ännu en layout från nyår

Här kommer ännu en nyårslayout. Den är dock inte speciellt nyårsaktig, utan visar mitt brorsbarn som har målat med turkos penna i ansikten - aja baja! :)

Jag delade på det mönstrade Prima-pappret, och från biten som blev kvar klippte jag ut lösa moln och elefanten. Dekorerat har jag gjort med spets, Hydrangeas, minirosor, thickers och Jenni Bowlin minialfabet.

När jag fäst mönsterpappret använde jag sen en mask, och sprayade med glimmer mist Creme de Chocolate på layouten.

Eftersom elefanters öron är skrynliga, så tyckte jag att det passade med lite Crackle Accents på dem :)

Den stora Prima-rosen är sprayad med glimmer mist Creme de Chocolate och Olive Vine (den var från början gul!)


Fjärilen är utklippt från en pärlswirl.
/ Emma

0 kommentarer: