Sidlista

torsdag 21 januari 2010

Jag längtar efter Graphic 45...

... ja, alltså efter de nya kollektionerna, som just nu befinner på något flygplan och väntar på att få landa hos oss :)

Medans jag längtar har jag skapat med den tidigare kollektionen Renaissance Faire (det finns några få papper kvar i shoppen).

Jag har använt wellpapp och en Chip Tile bakom fotot, som jag först mistat med Creme de Chocolat och sen distressat med Scattered Straw.

Uppe vid fotots vänstra hörn har jag embossat notstämpeln med chokladfärgat pulver, och nedanför fäste jag en kjol utklippt från ett MM-papper. I övrigt har jag använt spets, pärlswirls och pärlor...

... en klockstämpel (vilken passade in perfekt på det pappret!), delvis med Crackle Accents på...

... rosor och en hortensia, som jag sprayat med glimmer mist och chalkat. Blomman var från början rosa :)

Vill ni ha en liten smygtitt på vad som komma skall? Hälsa de tre nya kollektionerna välkomna:

{1} Lé Romantique:


{2} A Proper GentleMan:


{3} On The Boardwalk:

Fler sneak peaks kommer :)

/ Emma

0 kommentarer: