Sidlista

tisdag 2 februari 2010

Lös korsordet och vinn... (Nu är korsordet korrekt!)

Jag har ju utlovat lite överraskningar och kul för att fira nya shoppen :) Jag får börja med att gratulera Emma, Linda, My, Caroline och Pia, som vann varsitt blompaket i Finn fem fel-tävlingen. Stort grattis!

Idag/imorgon tänkte jag att ni skulle få klura på något nytt. Jag skapat ett litet litet korsord:

Edit: Det förra korsordet stämde inte. Här nedanför är det nya som faktiskt går att lösa :)


Bland er som skickar in korrekt svar till emma@scraplagret.se lottar vi ut tre vinnare, som får varsin stämpel från Nellie's Choice!

Ni kan skriva ut, fylla i, scanna in och maila som en bild eller bara skriva nummer åtföljt av svar. Längst upp i mitten på denna sida finns en utskriftvänlig version. Ni har tom kl. 10.00 imorgon torsdag 4 februari på er.

Lycka till!


/ Emma

4 kommentarer:

Lina sa...

Vad roligt med nya klurigheter!
Men jag saknar ledtrådar till 11, 12 & 13, fast dem kanske man får klura ut helt själv?

Linda sa...

Hej!
Sitter här o knepar o knåpar.. =)
Håller med föregående talare, saknar också ledtråd för 11,12 o 13.. samt att det fattas en ledtråd till nr5 plus att den sitter lite knasigt till.. kanske den som ska sitta i samma hörn som vågrätt2? (fattas en siffra för raden som går lodrätt ned)

Kram från Linda

Emma sa...

Hoppsan! Nej så ska det inte vara. Ska kolla upp med detsamma!

Emma sa...

Hej igen! Det förra korsordet var helt enkelt helt knasigt, så det fick bli ett nytt med ungefär samma frågor. Det är nu utbytt till det ni ser nu i detta inlägg. Lycka till! PS: Alla svar ska finns i shoppen.