Sidlista

söndag 14 mars 2010

Hur...


Vår älskade lilla kisse mår inte så bra och vi vet inte riktigt hur allt kommer bli. Ni som har husdjur vet hur det känns... Jag kände att jag ville scrappa en layout med lite tankar kring detta:

Eftersom Moa är lite prinsessig av sig så scrappas hon ofta i rosa :)

Alla produkter förutom chipboarden i hörnet kommer från Prima - Baksidan av ett papper från kollektionen Shabby Chic, spets (på väg hem!), en del av en Valentine Vine, clearstamps och alfabetsstickers med små strasstenar.

Lite roligt egentligen att man kallar sidorna på ett dubbelsidigt papper för fram- respektive baksida, då baksidan ofta är minst lika fin eller finare.

Rankan fäste jag först med ett häftstift i kanten på layouten. Sen använde jag 3D-kuddar under några av blommorna tillsammans med Scotch starka lim. Sen sitter det garanterat kvar på sin plats!

Jag använde mitt kära Crackle Accents på hjärtanen...

... och på chipboarden. Texten är datorskriven, som jag sen skar ut i remsor och limmade fast.

Vi har precis fått besked att äntligen har vår order hos Ranger skickats, så inom några veckor ska det bli påfyllning av Crackle Accents och massor av annat :)

/ Emma