Sidlista

måndag 17 maj 2010

Mc provning i vintersnö

Jag har alltid älskat sånt som brummar och såklart älskat när min pappa tog sig tid för mig, även han en stor fan av saker som brummade. Jag har letat på lite gamla foton att scrappa med, och jisses vad kul det är.

Just till den layouten har jag scrappat sparsamt med Pink Paislees underbara papper 365 Degrees, de har inte bara en vacker framsida utan en minst lika härlig baksida man kan använda. Och så den läckra tagen från samma märke.

Den underbara vita blomman kommer från Prima , som man fördel även kan färga in med distresser, men här ville jag ha den vintervit för att spegla det vintriga kortet och snön däri.

Lite handskriven text, några stämplade "fläckar" och en stor vit knapp från mitt eget förråd och så har det blivit en härlig, lätt och relativt enkel layout.

Det känns skönt , då jag ofta gillar att ösa på. Som bas på denna layout har jag använt det cardstock som jag är helt förälskad i. Det är vitt och med "apelsinskals"yta, ni hittar det här.

dt_pernilla[1] Scraplagret

0 kommentarer: