Sidlista

tisdag 18 maj 2010

My Mind's Eyes nya och lite av varje

Tack vare nya foton och nytt material har jag just nu riktigt scrapflyt! ;-) På dagens layout har jag blandat material från de flesta märken:

Pappren, den transparenta ramen över fotot och stickersremsan "So much love" är några av My Mind's Eyes roliga nyheter. Även de stora växterna är utklippta ur ett av dessa papper. Just nu har jag dille på runda papper! :)

Ramen fäste jag först med en liten limdutt på samma ställe som jag sedan satte blommorna. Om man tar mycket tunt med lim eller Glossy Accents så går det även att fästa utan att fästa något över, eller använd häftstift, brads eller något annat roligt!

I övrigt dekorerat med Primas Hydrangeas, en Lilliput Rose (snart i lager igen!), cherry blossoms...

... stämplat söta små humlor från Pink Paislee och Inkidos sittande fågel längst upp på layouten. Jag älskar stämplar med små djur, de passar till så mycket!


L:et kommer från Prima och resterande bokstäver från October Afternoon.

/ Emma

2 kommentarer:

Nenne sa...

Det här är så mycket Emma så jag tror jag svimmar :p , varenda detalj är så perfekt! Fina färger också: så klart det turkosa och tillsammans med grönt blir det supersnyggt!

Emma sa...

Men Nenne, va go du är... TACK! ♥