Sidlista

fredag 31 december 2010

5 år med G45 och Websters

Min lilla bebis till katt som inte är en bebis längre (även om hon ligger i famnen som en) är redan fyllda 5 år. Det ville jag föreviga och resultatet blev såhär:

Jag tyckte pappren Once Upon A Springtime från Graphic 45 passade så fint till hennes gröna ögon och det mysiga fotot. På det rosa pappret har jag använt en Tim Holtz klockmask och Distress Ink Tattered Rose, det syns inte så tydligt här men blev väldigt fint då färgerna matchade perfekt!

På fotot sitter ett sött hjärta från Websters, och ovanför en bit Tim Holtz Tissue Tape och bokstäver, också från Websters.

Nedanför fotot har jag använt Websters rosa spets och en bit Hollywood Vogue vellum, där det var små leopardprickar på. Passade ju fint till kissen :)

"Älvan" är utklippt ur ett av pappren, och vingarna är prydda med Distress Stickles och sen ett lager Crackle Accents ovanpå (Distress Crackle Paint - Clear Rock Candy funkar också). Bredvid sitter några av Websters söta dekorstenar.



Jag klippte också ut några blommor ur pappret och piffade till runtom med Stickles, pärlor, metallblommor och tyllrosor.


1 kommentarer:

Pysselbus sa...

Men så himla läckra detaljer!!! *wow* Passande att avsluta året på...

Gott nytt år, Scraplagret!!


Kram
Linda