Sidlista

söndag 2 januari 2011

Kräsna katter

Vi har väldigt kräsna katter. Den ena äter ingenting annat än Royal Canin-fodret och möjligtvis smakar hon på blötmat. Den andra är likadan men kan även sträcka sig till att äta gröna grönsaker och frukter typ persilja, oliver och vindruvor - men inget annat. Ganska roligt :)

Här har jag scrappat en av de kräsna med papper från October Afternoons husliga kollektion Modern Homemaker.

Utklippt mönster från ett av Schoolhouse-pappren, sprayat med gul Glimmer Mist.

Dessa blommor fick sig en ordentligt dust glitterlim i mitten.

Alla härliga stickers kommer också från October Afternoon, och en del av dem har jag lackat så de blivit glansiga och fina :)

Den utklippta flickan som rusar fram med kartongerna får symbolisera hur viktigt det är att matte och husse gör rätt :) Thickersbokstäverna kommer från Pink Paislee.

2 kommentarer:

Alex sa...

Emma!!!! *hoppar, studsar o kramar om*
Oj vad jag lyste upp när jag såg din kommentar! Min man undrade varför jag var så glad. Jag gick tydligen omkring och smålog för mig själv :-)

Kul att "se" dig igen! Har saknat dig med! Så härligt att se att du har kvar din underbara, färgglada stil! Jag låter mig inspireras och längtar till scrapbordet ;-) Ses snart igen tjejen!

*kramar*

PS. Vilken söt signatur du har!!! Eller ja.. det är väl inte signaturen i sig, utan du som är söt ;-) DS.

Emma sa...

TACK ALEX! Du är go du! Ser så fram meot att få se det du kommer skapa, och bara läsa om hur du har det nuförtiden. Kramis!