Sidlista

måndag 14 februari 2011

Äntligen...


...kommer det fler layouter på min äldste son, han som aldrig vill vara med på bild!, men skolfoto ställer han upp på! Så med Old School-papprena från Pink Paislee ville jag scrappa hans skolfoto från åttan, med lite tankar om hans skolgång hittills (inte en helt rak väg måste jag tillägga!)


Med det läckra diecut-pappret och grön mist blev det en läcker bakgrund som nästan inte behövde fler dekorationer än ett fint kuvert för journaling och några utklippta detaljer från papprena i serien. Bokstäverna och en journalinglapp kommer från October Afternoon. Jag klippte bort fästanordningen på kuvertet och limmade fast det på pappret istället och satte kuvertet bakom pappret:


1 kommentarer:

Malin sa...

riktigt snyggt. Jag tycker skolfoton är så svåra att scrappa men det här var ju en riktig fullträff!