Sidlista

torsdag 17 februari 2011

Graphic 45 Curtain Call och Le Cirque

Ja! Nu är de första nyheterna här på allvar. Vi har fått in två nya papperskollektioner från Graphic 45, Curtain Call och Le Cirque. Och till dessa även tre set per kollektion med matchande stämplar, helt underbara:

Curtain Call är Paris-inspirerad och med motiv som påminner om gammaldags bio, jazz, drama och dans.

Le Cirque är cirkusinspirerad och som alltid med speciella karaktärer, och de mättade vintagefärgerna som bara Graphic 45 kan.

Även tre olika set med stämplar till Once Upon A Springtime finns!

Förutom de gamla godingarna Chipboard Buttons, Flowers och Envelope Tags från Staples-kollektionen, så har dessa nya Metal Tags kommit in.

På fredag beräknas det andra paketet komma med resterande metall - nya knappar, blommor, gångjärn och dörrskylt med knopp. Den som väntar på något gott... :)


5 kommentarer:

smuulan sa...

Vansinnigt snygga papper och stämplar!!!

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Åh, jag älskar serien Graphic 45!
Kram

Annette sa...

Längtar efter mitt paket med alla de fina papperen, stämplarna och dekosarna :) och på fredag blir det en ny beställning, när metall kommer in :)

Emma sa...

Annette, det var ju nästan lite jobbigt att inte få springa och scrappa när jag skulle packa åt dig. Det är ju så läckert :)

Annette sa...

Hihi :) Visst är det, jag vet i alla fall vad jag skall göra heeela helgen :) Tack för att du är så blixtsnabb att packa och skicka!

Kram!