Sidlista

onsdag 16 februari 2011

Lycka är tid Spenderad med en Vän

Idag bjuder jag på ett kort som bara blev till, vi hade scrapträff med några av våra äldre dagbarn och deras mammor, men de var så duktiga och behövde inte mycket hjälp, så jag och min syster hann sitta och scrappa en hel del.

Det mönstrade pappret och stickersen kommer från October Afternoon. Stjärnorna (jag älskar stjärnor) som jag har stämplat med distresser kommer från Magnolia, sen har jag glittrat lite på några av stjärnorna med Stickles.

Den lilla textstämpeln kommer från Crafty Individuals, och den söta tjejen är från The Greeting Farm, arket med tre flickor på, de är så härliga att färglägga. Lite Glossy Accents på hennes ögon, glitter på hatten och så var hon klar.

Det rödrutiga bandet är ju så fint så det var ett måste på det här kortet, knappen kommer från egna gömmor.

Kram Nilla




1 kommentarer:

smuulan sa...

Jättefint kort med en supersöt stämpel, gullig text och en underbar blandning av färger!