Sidlista

lördag 12 februari 2011

Mail Me a Happy Birthday

Jag tycker de är så söta de här brevlådorna som de har "over there", så jag var ju tvungen att testa och göra en själv. Här har jag använt mig av Kraft, till stommen, som jag sedan har klätt med papper från October Afternoon, Schoolhouse.

På själva lådan har jag satt en tag, som jag har stämplat med stjärnor från Magnolia och sen klistrat på grattishälsningen med röda små bokstäver, samt en röd bingo "plupp" i trä från Maya Road.


Så här ser den ut när man öppnar den.

Lite stickers från October Afternoons Schoolhouse-ark, rutigt band och så några halvpärlor för lite bling, så var den klar.

Nu väntar jag bara på att mottagaren ska fylla år så jag får fylla den med något gott och ge bort den.

Kram Nilla


2 kommentarer:

Outi sa...

Jättefin! Är den svår för en nybörjare? Har du tips om någon länk med tutorial?

Kram, Outi

smuulan sa...

OH MY GOD, VAD LÄCKERT!
Men det verkar svårt!
Kramisar