Sidlista

tisdag 1 mars 2011

Prima ♥

Prima... allt det företaget gör faller mig i smaken, och de kommer år efter år med ett fantastiskt utbud och många olika produkter som kompletterar varandra. Här har jag använt papper från kollektionen Madeline:

Jag sprayade med Glimmer Mist på bakgrundspappret innan jag fäste den andra biten tvärs över, och sen gick det faktiskt ganska fort.

Spets, pebbles och strasswirl, blommor (Hydrangeas, Treasure Rae, Eminence och Millinery) och fjäril - allt från Prima! Jag "klustrade" ihop dekorationerna ganska mycket och jag gillar den lite maffiga effekten det ger. Alfabetet kommer från Echo Park.

OK då, en pytteliten sticker från Sassafras också :)

4 kommentarer:

Malin sa...

Wow, den var helt underbar!!!

Annette sa...

Så härlig!! De blå blommorna missade jag visst när jag beställde sist.., får lägga till dem när Bo Bunnys nyheter kommer. Visst var det den här veckan?

Emma sa...

Annette! Ja det är den här veckan, på torsdag. Är inte säker på att jag kommer hinna lägga upp dem i webbshoppen bara, då vi åker på mässa på fredag. Men hinner jag så gör jag det :)

Annette sa...

Toppen!! Jag förstår att du har massor att göra inför mässan, jag håller helt enkelt utkik i shoppen ;)