Sidlista

lördag 5 mars 2011

Carrousel Le Cirque

Jag är barnsligt förtjust i gamla vackra karuseller, och när jag fick de här papprena från Graphic 45 i min hand så kändes det verkligen som om det var dax att försöka mig på att göra en.

De små cyklande elefanterna har jag klippt ut från arket Circus Parade, lejonen som man skymtar i mitten på karusellen kommer från ett ark fullt med tags, Le Cirque Tags.

Spetsen och blomman på toppen kommer från Prima, blingstenarna från Inkido och så har jag sprayat med grön och brun Glimmer Mist på hela karusellen så att det glittrar vackert.

I botten på den här karusellen är det en liten presentask som man kan lägga något fint till någon och sen ge bort.

Kram Nilla



3 kommentarer:

Maritha sa...

Så söt den blev!!

Cath. sa...

Underbar!

Malin sa...

Helt sanslöst imponerande!