Sidlista

måndag 21 mars 2011

Come Fly With Me

När jag var tonnåring älskade jag att gå och titta i skivaffären, och bläddra bland vinylplattorna, och det man hade råd med var de små , singlarna.

Det hade jag i tankarna när jag skapade den här dvd-skivan med musik. Jag måste ha ett omslag till den, med plast runt, som det såg ut på den gamla goda tiden.

Jag har använt en "skrivbar" cd att stämpla på med den läckra stämpeln från Reprint. Stjärnorna från Magnolia har jag stämplat med Distress Ink Broken China.


Till omslaget på skivan har jag stämplat med stjärnor och akrylfärg, och även använt en mask från Prima.

På plastomslaget har jag stämplat med samma stämpel som på skivan, på plasten använde jag den svarta Staz On-dynan.


Kram Nilla

1 kommentarer:

Virra sa...

Wow, vad läckert!! Dax att införskaffa mig lite skrivbara skivor, tror jag... :)