Sidlista

söndag 31 juli 2011

Cillas tredje layout med Sassafras

Jag fortsätter att skapa med de härliga papperna från Sassafras Lass. Är det något jag vill uppmuntra mina döttrar till så är det att vara nyfikna och aldrig tro att det är för sent att pröva nya saker eller ändra riktning i livet. Fanny fick symbolisera detta, med ett foto från när hon testade att spela elgitarr första gången.

För att binda ihop dekorationerna har jag målat med turkos akrylfärg och för att få ytterligare djup i layouten har jag stänkt vitt på utvalda delar. (Tips! Crackle Paint finns i en härlig turkos!)

Som en inramning till fotot använde jag några fina cardstock stickers. Den söta skira spetsen pryder så fint med en enkel knut.

Övriga dekorationer består av blommor från Prima och Petaloo, körsbärsblommor och bokstäver från Sassafras Lass.

/ Cilla

0 kommentarer: