Sidlista

söndag 25 december 2011

Kavalkad för Nilla

Nilla har slutat som designer för Scraplagret, och hon kommer verkligen att vara saknad! Ja, det är hon redan nu. Därför ville jag göra ett inlägg för att visa vår uppskattning, med några av de finaste alster som Nilla gjort för oss. 

MEN det visade sig bli svårt, väldigt svårt... hela mappen på Skrivbordet blev överfylld av bilder som jag ville visa :) Jag tänkte välja ut en 10-i-topp, men det fick tillslut bli en 11-i-topp för jag kunde inte ta bort fler! Så här kommer de:













Ord känns överflödiga, men jag vill ännu en gång tacka dig Nilla så hemskt mycket för allt du gjort för Scraplagret och för att du är en sån underbar person! Lycka till med allt och vi hörs ;-)

Emma

2 kommentarer:

riliska sa...

MERRY CHRISTMAS!

pojjo sa...

Jätte fina alster.. tråkigt att hon slutat