Sidlista

måndag 5 december 2011

Season's Greetings

Åh vad de är mumsiga, Echo Parks julpapper! De gör mig glad och pigg. Eftersom de är så färggranna tycker jag de blir extra tjusiga mot en kartongfärgad bakgrund, som här:

Det svarta bandet kommer från Webster's och är fäst i två lager. Den utstansade stjärnan passar fint till både snöflingorna på pappret, och de små stjärnorna av hopsatta pärlor.

De läckra julkulorna i chipboard är målade med genomskinlig Crackle Paint (finns nu även som stor burk till bra pris), vilket ger dem en frostig känsla. Det är svårt att fota men jag tror det syns :)


De små julhälsningarna på clearstamps-arket är väldigt användbara, som t ex denna på en bit papper och så en brad som avslut. På kanten på pappret ovanför fick jag även användning av en ny Magnolia dies.

I ena hörnet på kortets insida stämplade jag julkulor från clearstamps-arket i matchande former...

... och på baksidan den enkla etiketten att skriva adressen på.


0 kommentarer: