Sidlista

lördag 21 april 2012

Babyalbum med Graphic 45

Jag har gjort ett babyalbum till min grannes barnbarn. Hon hade önskemål att själv sätta in bilder och skriva texter. Detta album ska handla om Ebbas första år. När hon går, när hon står och sånt där man vill ha koll på när det skedde.


Jag har använt mig utav den sagolika serien från Graphic 45- Little darlings. Både papper, babybårder, kit med stämplar samt så söta chipboard tags är från Little darlings. Bokstäverna är självklart G45 också.


Detta fina papper med fjärilar heter Heaven sent. Jag har klippt ut en bård med samma mönster.


Visst är den söt, stämpeln? Jag tycker bebisen e supergullig. Kakservetten är från Nellie Snellen, pappret heter Peek-A-Boo.


Här ser du läcker spets från Prima och pappret med söta barn på heter Kewpie cute.


Den svarta bården är från samma stämpelkit. Pappret heter Little darlings.

Detta randiga heter Bundle of joy.


Så himla fina papper allihop. Här detta papper, little treasures med söta chipboards även här och minirosor golden yellow.



2 kommentarer:

Jasmine sa...

Sött! Ambitiöst skapat.
Kram

Ziro sa...

Jättegulligt album. Fint med uppslag i olika färger. Välarbetat och ändå utan för mycket krusiduller.