Sidlista

lördag 12 maj 2012

She believed she could so she did.

Jag är ganska stolt över mig själv för att jag har åstadkommit något som både är svårt och som jag inte trodde jag skulle kunna åstadkomma. Därför har jag fastnat för det här engelska citatet, och länge tänkt att jag skulle göra en layout med det.



Papprena är ljuvliga Vintage Summer Basics från Maja Design.




Jag har försökt hålla den här layouten ganska stilren och fri från dekorationer för att behålla fokus på själva citatet, men det jag har använt är en bit Western Eyelet Trim från Websters, bokstäver från Crate samt en Ruffled Rose från Petaloo. Som vanligt, när man ska skriva långa citat, räckte inte bokstäverna till riktigt, så det löste jag med att använda ordet SHE som mall, och fylla i med en penna.


0 kommentarer: