Sidlista

torsdag 22 november 2012

Höstlek


Hösten är långt ifrån min favoritårstid men det finns dagar som med sin blåa himmel, klara luft och den varckra färgprakten i naturen gör hösten till en underbar tid ändå. Som denna septemberdag  i en fin slottspark där vi lekte kurragömma.


Med Maja designs papper "Björk" i härligt blå och ljusbrunt matchat med fina löv och tyllblommor från Prima skapade jag denna layout i ett nafs. Barnens kläder den dagen var både lila, grå, grönt och svart och därför skrev jag ut fotot i sepiaton istället! Jag klippte ut journalinglappar med söta djur och insekter, både att skriva på och som dekoration, likaså kommer den fina bannern från klipparket. Klisterbokstäverna kommer från Basic grey. Jag har även använt små pärlor och strass vid sidan om löven.




1 kommentarer:

Jasmine sa...

Mycket fint alstrat. Jag gillar verkligen det du gör.
Kram