Sidlista

lördag 4 maj 2013

Historien om en tag....

Jag har lärt mina barn att många  av de saker vi kastar, går att återanvända till något annat. T ex i scrapbookingen så kan man ju altra burkar och annat vi använder. Men jag var tvungen att le för mig själv när min 17 åriga dotter köpt en ny väska, och hon sydde om den lite så det blev över en dragkedja.. och jag hittade den liggandes på mitt pysselbord.

Så jag kände jag ville visa att även en sådan sak går att återanvända. Det blev denna tag...


 Jag har använt mig av papper Prima LyricPacato (den svarta spetssidan), Tempo, röd cardstock Maraschino och flera av Primas chipboard stickers,  Både blommor, bården, fågeln och knappen kommer därifrån. Blommorna är Wild roses Strawberry red och en vit ros från Prima.



Så numera hänger denna tag i vår hall son en ständig påminnelse om att man ska tänka två gånger innan man kastar något *ler*

Kram Gäst dt- Johanna "pojjo"

2 kommentarer:

Stephi sa...

fyfasen va snyggt!! bamsecoolt och vackert på samma gång.

Jasmine sa...

Jättefint! Att ta vara på detaljer som går att använda på nytt är inte fel. Du inspirerar.
Kram