Sidlista

fredag 3 maj 2013

Tilda som Clown och mitt sista alster för Scraplagret

Idag visar jag ett kort i härligt blå-lila toner med den söta "Tilda as a Clown" från Magnolia. Jag har färglagt med Distress Ink refill på akvarellpapper. 

Mönsterpapper från Magnolia och cardstock från Bazzill. Jag har dekorerat med Cherry Blossoms och minirosor, samt fina små pärlswirls. Runt motivet så har jag stämplat med detta kit från Magnolia, med Distress Ink

Närbild på det söta motivet. 

Det här var det sista inlägget från mig som DT-medlem för Scraplagret. Det är med stor vånda jag har fattat beslutet att avsluta mitt uppdrag här. Emma är den bästa DT-mamma man kan önska sig, och hela teamet är helt fantastiskt!! Tyvärr så räcker inte tiden till för mig och glädjen i skapandet försvinner. Jag har helt enkelt fått prioritera "livet" hur jobbigt det än känns. Så, TACK för mig! 

Kramar, 




1 kommentarer:

Stephi sa...

vilket härligt färgsprakande kort, jättefint.
Stor kram till dig Sofia♡