Sidlista

onsdag 9 oktober 2013

En layout i grått

Att skapa i nästan bara gråa toner var en utmaning. Men en utmaning är alltid skoj tycker jag! Jag började med ett ark ur ett paperpad från Tim Holtz. Jag sotade alla kanter med en svart stämpeldyna.

Jag blandade lite svart mist i Gesso och strök över en cool stencil från Dylusions. Lite rinningar, stänk och stämplade fjädrar fick också hamna på min bakgrund.

Runt mitt fotografi stämplade jag fler fjädrar och dekorerade med blommor och Rosor från Prima.


Många kramar från Ullis aka LillBlomman!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Galet snyggt!
Fjäderstämpeln är makalöst flott och du har verkligen fått ihop en LO med fokus på fotot, utan att för den skull vara snål med detaljerna!

Jasmine sa...

Men så läckert gjort! Jag är minst sagt imponerad och önskar att jag en dag blir minst lika duktig som du. Ullis, du är en inspiration i hög person.
Kram