Sidlista

måndag 28 oktober 2013

Fotbollskalender

Idag visar jag en kalender i 30*30. Min son har gått på knatte fotbollsskola som nu fortsätter under vintern mer på riktigt. 

Jag har använt Primas kollektion Allstar till denna kalender. Basen är ett blått cardstock och på den ett papper som heter Memorabilia. Över det en tegelstensvägg som jag haft i min wellpappmaskin. Det andra pappret som heter Depth Stars har jag skurit en fyrkant i så man kan se det undre pappret. För att rama in hålet som blev har jag använt You Do´s washitape i brunt och svart. Fotbollskillarna finns på detta papper.

Chipboards och stickers finns det en hel del utav på denna kalender. De är riktigt tuffa och passar perfekt till detta tema. För att markera dem har jag ritat runt dem med svart penna. Blommor som också är från Allstar- kollektionen och brads med sporttema fick smycka längst ner.


Tack för ditt besök,


0 kommentarer: