Sidlista

onsdag 30 september 2015

Note to self- Efter regn kommer solsken


Hej!
Nu var det länge sedan jag var här och gjorde inlägg i bloggen... Jag måste erkänna att jag kom knappt ihåg lösenordet. *rodnar*

Men jag har skapat en LO och nu är det dags att dela med sig av lite inspiration eller hur??

Sedan jag förra året separerade så har mycket i mitt liv handlat om att plocka ihop mig själv och att må bra, trivas med mig själv... En av de saker jag alltid haft jobbigt med är att vara framför kameran. Något jag haft som mål, och tränat hårt på att komma över detta år... det går väl sådär,,, känner mig fortfarande rätt fjantig när det ska tas kort... men jag springer inte undan längre.. 

Så nu kommer det bli rätt många ego Layouter framöver misstänker jag *skratt*





Till den här LOn har jag använt mig av:
Graphic 45- Gilded lily 6x6 pad
Distress Ink-Pumice Stone
Distress Ink- Spun Sugar
Distress Ink-Stormy sky
utöver det har jag använt mig av utskurna dekos från silhouette, samt annat småplock jag hittat hemma i lådorna.

Ha en riktigt bra dag!
//Katarina



0 kommentarer: