Sidlista

måndag 5 oktober 2015

A year later....

Hej igen!
Nu är jag på gång verkligen :D
Under helgen så anordnades Stockholm scrap Mässa och scraplagret var där med sin butik... och näää jag var inte med... och joooo jag är absolut avis på alla er som var där..

Sofia som arrangerar träffen håller även i trådarna till en mängd andra evenemang... fattar inte var hon får energin ifrån.. 
iallafall... 
Hon arrangerar även en scrap-battle... en turnering scrappare emellan, med olika kategorier... LO´s, kort, alter osv.
Jag är med och tävlar i kort och LO kategorierna.. och nu får vi äntligen dela med oss av alstren från rond 1. Nu väntar vi med spänning på resultatet för att se om man får vara med i rond2.

det här var mitt bidrag till rond 1:



En väldigt Clean & Simple LO. Och EGO förståss... Mina barn är inte lika förtjusta i att vara mitt ständiga scrapobjekt... så då får det bli om mig själv, även om jag inte är speciellt spännande... *hahaha*

Material:
*Aleenes Tacky Glue - Mitt absolut favoritlim helt fantastiskt bra och lättjobbat.

*Distress ink-Black soot funkar bra till både stenciler och sotade kanter när man gör kort...

*Chameleon marker- detail pen

övrigt:
vit cardstock
svart Cardstock
pappersspill
trästjärna


ha en fortsatt bra kväll!
Kram
Katarina


0 kommentarer: