Sidlista

torsdag 1 juli 2010

Sleeping Beauty

Återigen har jag äran att presentera vår senaste gästdesigner, Camilla! Hon har scrappat så fint med Riddersholms olika kollektioner:

Såhär säger Camilla själv: "Emma skickade underbara papper från den danska tillverkaren Riddersholm Design. Det är ett märke jag aldrig använt tidigare, men oh så vackra de är. Lagom mycket mönster och ljuvliga färger. Till det fick jag ett litet utbud av de fina dekorationer Scraplagret har och som passade perfekt till papperna."

"Jag passade på att skriva ut lite bilder från midsommarafton. Tindras krans matchar färgerna i papperna och de fina blommorna. Den lilla chipboardkronan sprayade jag med glimmer mist innan jag satte dit några pärlor längs kanten."

Camilla har också använt ros- och pärlswirls från Prima och thickers från American Crafts. Mer av Camilla kommer snart :)

/ Emma

1 kommentarer:

Alexandra sa...

Väldigt vackert!! Fotona var sååå passande till dessa papper... mycket snyggt/Alexandra