Sidlista

tisdag 15 november 2011

Nu är det jul , här i vårt hus.......

Ett fågelhus i julskrud! Den här lilla holken har jag ritat på frihand, inte så krångligt. Jag stansade ut taket först med en kantstans från Martha Stewart och sen fick huset bli anpassat efter det.

Jag har använt mig utav Echo Parks fina kollektion Season´s Greetings, det är dubbelsidiga papper, så det finns extra många vackra mönster att välja på.

Stickersen samt chipborden kommer från sammma tillverkare som papprena. Den söta spetsen har jag klippt ner lite, innan jag satte fast den under takåsen. Pärlor, glitter och en vacker ros pryder det lilla huset med.

Uppe i taknocken har jag satt i ett snöre så att det går att hänga upp huset om man vill. Tänkte man kunde fylla huset med godis och hänga i granen eller kanske att det blir en "gåbortpresent".


4 kommentarer:

Malin sa...

Åh, den var ju hur fin som helst!

Piglet sa...

Älskar det! Vilket gulligt hus och vilka härliga färger! :)

Cyllan sa...

Läckert!!!
Kraam C

pojjo sa...

nä men guuud så sött :D