Sidlista

måndag 10 januari 2011

Nybörjarvecka i bloggen!

Denna vecka kommer jag dagligen att publicera artiklar som främst riktar sig till dig som är ny på scrapbooking och kortmakeri.

Mycket kommer att förklaras steg-för-steg med bilder. Artiklarna publiceras på eftermiddagarna (de dagliga inspirationsinläggen fortsätter som vanligt).


Detta kommer vi att gå igenom:


Vi börjar direkt med en ett par listor över material som är bra att börja med. Tipsa gärna era vänner och bekanta som är nyfikna på scrapvärlden! :)

Alla inlägg kommer att finnas som PDF-filer under Artiklar och Guider i shoppen, för att kunna sparas ned eller enkelt skickas vidare.


6 kommentarer:

SaraG sa...

Kul med sånt tema! Även om man scrappat en tid så kan man lära sig nåt användbart :)

Lilla07an sa...

Superbra tema, verkligen!!! Jag kommer själv ihåg när man var nybörjare och det formligen snurrade i hjärnan när man såg alla fina saker som man inte hade en aning om hur man skulle använda. Ska tipsa dem jag vet "inte har fastnat i träsket" än att läsa denna veckan.
Kram /Maria

Malin sa...

Perfekt!! Har precis snackat med en kollega som sökte just efter detta! Ska tipsa henne direkt!

Emma sa...

Tack tjejer!

Jenny sa...

jaaa nu blev jag glad!!
jag har hållit på med denna roliga hobby några månader och tittat på glimmer mist men inte varit säker på hur göra.... jag väntar med spänning=)

Emma sa...

Vad kul Jenny, imorgon kommer det med glimmer mist upp :)